onsdag 9. mars 2011

Middagstips: hjemmelaget tortillas og falafel

I dag kom jeg over noen kikerter da jeg gikk gjennom skapet, og da slo det meg at jeg kunne slå til med falafel, noe jeg alltid har hatt planer om å lage en eller annen gang. Resultatet ble helt topp. Sunt og godt. Nå har jeg rappet denne ideen fra Gunhilds søte blogg -og hun serverer deg oppskriften her.



Fylte en god tallerken med blant annet litt tomat, agurk og paprika. Rømme- og hvitløksdressing gjorde susen på hele pakka. Jeg elsker hjemmelagede tortilla-lefser, så det ble rene selvfølgeligheten å servere slik til. Pitabrød går også fint. Glemte selvsagt å ta bilde av de gode wrapsene før jeg jafset det i meg, men oppskriften på disse finner du her, og jeg anbefaler dem på det varmeste.


God middag :)

1 kommentar:

  1. Flott blogg og gode pannekaker! Nå ville jeg gjerne prøve dine tortillalefser, men den siden får jeg ikke opp? Er det noe galt med siden?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...